Ons klantportaal is vernieuwd!
Gepubliceerd op: 30 nov -1
Dagelijks werken wij aan onze organisatie. Wij willen het voor onze klant zo gemakkelijk mogelijk maken en onze dienstverlening verbeteren. Om ervoor te zorgen dat je alle informatie rondom onze diensten op één plek kunt vinden, hebben wij nu een nieuw klantportaal. In dit portaal vind je alle informatie die je nodig hebt.
Het nieuwe klantportaal is sinds woensdag 12 mei live en is te bereiken via https://help.kidskonnect.nl.
Als je al een account hebt op één van onze vorige portalen, dan kun je inloggen door middel van een eenvoudige password reset. Anders kun je een nieuw account aanmaken.
Vergeet niet gelijk de link van het klantportaal toe te voegen of aan te passen in je browserfavorieten.
Kun je niet de informatie vinden, die je zoekt, dan kun je via het klantportaal eenvoudig een ticket aanmaken. Dat is gelijk de beste manier om je vraag te stellen aan onze supportafdeling en geeft je de mogelijkheid om zelf de urgentie van je vraag aan te geven en aanvullende informatie te verschaffen (zoals bijvoorbeeld screenshots!). Hierdoor kunnen wij je zo goed en snel mogelijk helpen.
Daarnaast hebben wij verschillende e-mailadressen voor support van al onze producten. Als je je vraag stelt via mail wordt deze mogelijk minder snel beantwoord. Een ticket aanmaken via het klantportaal is de beste en de snelste weg!
• konnect@support.kidskonnect.nl
• flexkids@support.kidskonnect.nl
• kidsvision@support.kidskonnect.nl
• portabase@support.kidskonnect.nl
• doenkids@support.kidskonnect.nl
Natuurlijk blijven we ook telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 12.30 uur en dan van 13.00 tot 16.30 uur via 085 - 400 1100.
De laatste vrijdag van de maand en de vrijdag na Hemelvaart zijn wij gesloten vanwege trainingsdoeleinden. Op 24 en 31 december sluiten wij om 15:00 uur.
Het nieuwe klantportaal is sinds woensdag 12 mei live en is te bereiken via https://help.kidskonnect.nl.
Als je al een account hebt op één van onze vorige portalen, dan kun je inloggen door middel van een eenvoudige password reset. Anders kun je een nieuw account aanmaken.
Vergeet niet gelijk de link van het klantportaal toe te voegen of aan te passen in je browserfavorieten.
Kun je niet de informatie vinden, die je zoekt, dan kun je via het klantportaal eenvoudig een ticket aanmaken. Dat is gelijk de beste manier om je vraag te stellen aan onze supportafdeling en geeft je de mogelijkheid om zelf de urgentie van je vraag aan te geven en aanvullende informatie te verschaffen (zoals bijvoorbeeld screenshots!). Hierdoor kunnen wij je zo goed en snel mogelijk helpen.
Daarnaast hebben wij verschillende e-mailadressen voor support van al onze producten. Als je je vraag stelt via mail wordt deze mogelijk minder snel beantwoord. Een ticket aanmaken via het klantportaal is de beste en de snelste weg!
• konnect@support.kidskonnect.nl
• flexkids@support.kidskonnect.nl
• kidsvision@support.kidskonnect.nl
• portabase@support.kidskonnect.nl
• doenkids@support.kidskonnect.nl
Natuurlijk blijven we ook telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 12.30 uur en dan van 13.00 tot 16.30 uur via 085 - 400 1100.
De laatste vrijdag van de maand en de vrijdag na Hemelvaart zijn wij gesloten vanwege trainingsdoeleinden. Op 24 en 31 december sluiten wij om 15:00 uur.