Heb je de tevredenheid binnen jouw organisatie in beeld?
Dankzij geautomatiseerde vragenlijsten op vaste momenten heb je altijd een actueel beeld van de tevredenheid van ouders en medewerkers. Daarnaast biedt VerbeterMeter de mogelijkheid om ouders extra feedback te kunnen geven door de open vragen. De resultaten van dit continue onderzoek worden overzichtelijk weergegeven op een dashboard, waardoor de locatieverantwoordelijke snel kan reageren op feedback en verbeterpunten effectief kan aanpakken.Hoe ziet het proces eruit?
Automatische selectieVerbeterMeter selecteert wekelijks automatisch, op basis van de plaatsingsdatum, de juiste vragenlijst per klant. De klantgegevens halen wij via een koppeling uit jouw kindplanningssysteem.
Uitnodiging per e-mail
De groep geselecteerde ouders ontvangt een geautomatiseerde e-mail waarin ze worden uitgenodigd om de vragenlijst in te vullen. Door op de link in de e-mail te klikken kan de vragenlijst eenvoudig worden ingevuld.
Invullen van de vragenlijst
De korte vragenlijsten zijn op elk apparaat in te vullen. Tijdens het implementatietraject bekijken we samen welke vragenlijsten jouw organisatie daadwerkelijk wil versturen.
Verwerken van gegevens
Nadat de vragenlijst is afgerond, worden de scores verwerkt naar resultaten op locatieniveau /werksoort. Binnen VerbeterMeter kun je gebruikers toegang geven tot deze resultaten zodat zij hiermee aan de slag kunnen.
Dashboards
Vanuit de resultaten op locatieniveau creëren wij diverse dashboards. Hierdoor weet je precies hoe tevreden jouw klanten zijn. VerbeterMeter heeft bovendien een benchmark waarmee je de oudertevredenheid kunt vergelijken met andere organisaties.
De voordelen van VerbeterMeter
- Koppeling met de meest gebruikte kindplanningsystemen.
- Volledig ontzorgd jouw klanttevredenheidsonderzoek doen.
- Vergelijk jouw resultaten met de landelijke benchmark.
- Altijd up-to-date dashboard met realtime informatie.
- Gebruiksvriendelijk en begrijpelijk voor iedereen in de organisatie.
- Gratis helpdesk van 09:00 tot 16:00 uur.